2010. augusztus 4., szerda

"Éles demó"

Itt az Augusztus, hamarosan vége van a gyorsjelentési szezonnak Amerikában. Egy időre szünetelem a kereskedést, mert ilyenkor nem annyira kifizetődő. Sajnos volt pár rossz napom, amit nem szeretnék, ha megismétlődne.

Egyik nap például shortoltam a VPRT-t. A papír $50-ról $35.5-on nyitott. Ez megadta az irányt. Elég nagy volt a forgalma, de sajnos magas volt a spreadje, így nagyon sokszor kistoppolódtam. A papírt $35-$31 közt shortoltam. Ez 26 daytradet jelentett. Mellesleg folyamatosan csak csökkent, tehát mindig jó irányba ment, mégis annyiszor stoppolódtam ki, hogy nem csak a nyereségemet vitte el, hanem még negatívban is zártam. Egy valamiért vagyok hálás, hogy mindez csak 1,5 dolláromba került és nem pedig $150-ba. Pontosan ezért gyakorlok ezen az „éles demó” számlán, hogy az ilyen hibákat, amiket ezen a részvényen követtem el, ne óriási összegekbe kerüljön nekem, hanem csak 1.5 dolláromba. Végül a papír $32 körül zárt.

Szeptemberben folytatom, de addig is sok érdekességet nyújtok majd nektek olvasóknak. Még hátra van egy az eddigi daytradejeimnek a kiértékelése. Arról is lesz majd szó. Kíváncsian várom az eredményét. Azt is meg fogom osztani veletek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése