2010. augusztus 25., szerda

Tőzsdehírek és tőzsdeportálok

Korábban már írtam a hírek fontosságáról. Arról viszont még nem hogy én miket nézek.

  1. http://www.marketwatch.com/

Ez egy amerikai honlap, melyen szinte azonnal felkerülnek a hírek. Angol nyelvű, viszont annyi rajta a kép és az olyan információ, (amit angol tudás nélkül is meg lehet érteni) hogy szinte bárki rendszeres látogatójává tud válni.

  1. http://finance.yahoo.com

Szintén angol nyelvű, de azért különleges, mert ha begépeljük a keresőjébe az amerikai vállalat nevét, akkor rögtön kiad róla mindenféle információt, pillanatnyi árfolyamot (nem késleltetettet), grafikonokat és a részvényhez kapcsolódó híreket is.

  1. http://hirek.oldal.info/gazdaság

Magyar nyelvű gazdasági hírekkel foglalkozó honlapokat gyűjt össze és közöl. Aki nem beszél angolul, annak ez a honlap tökéletes, mert bár az információk kicsit késleltetve (15-20 perc) jelennek meg, mégis rendkívül hasznosnak tartom.

Remélem, akik eltévedtek a hírfolyam rengetegében ez segítséget nyújt. Nekem szokott segíteni.

Akinek van még hasonló honlapja, az nyugodtan közzéteheti, ezzel is segíthetünk egymásnak.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznosnak találom, a híroldalakat, különösen a finance.yahoo.com-ot. Én még néha elolvasom a www.amerikaitozsdeihirek.com híreit. Nem azonnal frissül, de kiemeli a nap fontosabb híreit, és hogy melyik részvénnyel történt valami. Ez szokott segíteni, hogy miket nézzek.

    VálaszTörlés
  2. Daytrade Tanulás2010. augusztus 27. 15:50

    Köszönöm a linket. Megnéztem a honlapot és én is hasznosnak találom. Ebből is ötletet meríthetek, hogy miket nézzek.

    VálaszTörlés