2010. december 13., hétfő

Döcögősen indul a daytrade

Pénteken újra kereskedtem. Próbáltam visszaemlékezni, hogy mit is néztem még szeptemberen, ami alapján kerestem a megfelelő részvényt. A módszer működött és találtam egy jót.

Annyira kevés időm volt, hogy nem daytradeltem túl sokat. 3 daytradet tudtam csinálni, abból 2 veszteséges volt és egy nyereséges. Mindezt a nyitás utáni percekben daytradeltem. Olyan érzés volt, mintha egy trabantal kellene leelőznöm egy Forma1-es autót.

Néhány másodperc alatt történt az egész és alig, hogy megnyomtam a gombokat, hogy kiszálljak a pozíciókból, már nem 10 centes veszteségek lettek, hanem 20 centesek. A nyereség oldalon pedig a +70 centből néhány másodperc alatt +30 centes nyereség lett.

Szerencsére még demozok, így ez a futam nem került pénzbe, de izgalmas élmény volt visszakerülni a gyorsan mozgó részvények közé.

A gyorsaságomon úgy próbálok javítani, hogy kicsit később daytradelek és fokozatosan orientálódok a fél 4 felé (amerikai piacok nyitási ideje). Ezzel a módszerrel szerintem könnyedén belerázódok majd a daytradelésbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése