2010. december 14., kedd

Kezdő Daytrader kereskedési napló

Nézegettem a híreket, hátha találok valami érdekes papírt, amit tudok daytradelni. Az amerikaitozsdeihirek.com-on találtam egy részvényt (CML), mely felül volt árazva, így shortoltam. A CML-ről részletesebben a hírek oldalon.

Keveset kerestem vele, de nem bántam meg. Szerintem kihoztam belőle majdnem a maximumot, nem is akartam, hogy elmenjen 30 centet, elég volt a kevés is. Inkább csak a teóriám miatt léptem bele a daytrade-be.

A következő papír, a Dell volt, de az túl olcsónak tűnt és alig mozgott. Nem volt meg benne a pörgés és találtam valami sokkal érdekesebb papírt. Így kiszálltam +2 centen.

Átszálltam egy másik, egy sokkal mozgalmasabb papírba. A YOKU-ba. Ebben a részvényben megvolt minden, ami kell egy daytrade-hez. Szerencsére demo számlám van, így

tudtam shortolni. A Kevés idő miatt igyekeztem nézni a mozgását, és rájöttem, hogy $35-től $34.5-6-ig lehetne shortolni, mert ezt az utat pillanatok alatt megtette, többször is. 2x stoppolódtam ki belőle. Mivel a demo számlámon nincs auto stopp, a részvény meg nagyon gyorsan mozgott, sőt még a spread is 10 centes volt (volt egy pillanat, amikor 41 cent volt a spread), ezért csak nagyobb veszteségekkel tudtam kiszállni egy-egy ellenem forduló pozícióból. Viszont a taktikám kétszer is bejött, majd el kellett mennem.

Visszaérve már $33-ért lehetett kapni egy részvényt, majd $30.40-n zárt. Nem bántam meg, bár sejtettem, hogy nagyon le fog menni (sőt még arra is gondoltam, hogy $30-ig megy le), de nem akartam magára hagyni egy daytrade-t. Főleg úgy hogy nincs auto stoppom. A taktikám is másra épült.



Eredmény: +52 cent


(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Úgy éreztem, hogy ésszerűen gondolkodtam és racionális tudtam dönteni a pillanat tört része alatt. Viszont a kezeim a stoppoknál nem voltak elég gyorsak, a nyereséges kiszállóknál pedig igen és ez kompenzálta a rosszat. Ami örömmel tölt el, hogy a nyitási izgalomban is jól tudtam dönteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése