2010. szeptember 1., szerda

Az első daytradem

Nem kellett sokat várnom az első nyerő trademre.

Ahogy tanácsolta nekem a konzultáción az oktatóm. A nyitási pörgés még nem nekem való. Talán kicsit később, ha már belejöttem a dolgokba, akkor próbáljam meg. Tehát vártam. Lesben ültem, és figyeltem a piacot. Kellett egy részvény, melyben megvan a pörgés, jó áron juthatok hozzá és a mai bika piacon is képes nagyot ugrani. Amikor már feladni készültem, elolvastam azt a hírportált, amit még Daytrader44 mondott (Amerikai Tőzsdei Hírek). Felvásárlás hajtotta a Burger King (BKC) árfolyamát. Ezek a pletykák, akár alaptalanok is lehettek, így vigyáznom kellett, nehogy bemondjanak egy újabb hírt, melyben cáfolják az előzőt. Szóval közben figyeltem az újabb híreket, de nem érkezett ilyen. Az árfolyam felment $20-ra, majd lement $17-re, onnan fel $18-ra. Itt éreztem benne az erőt, hogy képes és újra felmegy.

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Beszállási pozícióm: $18.14

Stop-lossom: $18.04. Nekem tetszik ez a 10 centes stop-loss, így a nyerőmnek legalább 30 centnek kell lennie, hogy meg legyen az 1:3-as arány.

Valahonnan jött egy nagyobb erő, mely felrepítette az árfolyamot $19-ig.

Kiszállási pont: $19.07. Azért szálltam ki, mert úgy éreztem, hogy itt megpróbálják visszafele nyomni az árfolyamot.

Jól sikerült az első tradem, közel $1-t nyertem. Ez egy „éles demó” számla és csak 1 részvénnyel kereskedhetek. Ez azért van, hogy ha bukok, akkor ne bukjam el az összes pénzemet, csak annyit, aminek elvesztése nem okoz fájdalmat. Sajnos ma már nem volt időm több tradet véghezvinni.

Eredmény: +93 cent részvényenként (ami nálam tényleg 93 cent)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

5 megjegyzés:

  1. Ez király tréd volt, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Daytrade Tanulás2010. szeptember 1. 23:10

    Ezt nagyon jól esik hallani. Köszönöm szépen :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok én is. Mi volt a belépési szignálod?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, ha jól emlékszem, akkor az 5 perces MACD keresztezte a 0-t vagy keresztezte a szignál vonalat (holnap adok egy konkrét választ, de ma nincs tőzsde (Labor's Day miatt). Én az 5 perceset szoktam nézni, de azért fel szoktam tenni az 1 perceset is egy másik charton.

    VálaszTörlés