2010. szeptember 9., csütörtök

Elmaradt profitmaximalizáló daytrade:

Jó helyen szálltam bele, az irány megvolt, készen álltam a daytrade-re.

Keresgéltem a részvények között, de nem találtam jót. Így visszatekintettem a tegnapi részvényre, a Silicon Laboratories, Inc. (SLAB)-ra, hátha megint tudok valamit kezdeni vele. Tudtam…

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Irány: Short:

Beszálló: $35.03. Szerintem jó helyen szálltam be, viszont a stopomat a 10 centes szabályom miatt elég rossz helyre kellett tennem. $35.13, pedig simán visszamehetett volna $35.2-ig is, de nem tette. Elmaradt a vissza teszt, ami számomra kedvező volt.

Stop-loss: $35.13

Célár: $34.5. A papír piszkálta a $34.5-t. Azt gondoltam, hogy már nagyon sokat esett, itt visszapattan, és akkor megszívom. Egy kicsit feljött onnan. Én megijedtem, és visszavettem (mert shortoltam). Néhány perccel később már jóval $34.5 alatt találtam a papírt...

Kiszálló: $34.56


Eredmény: +48 cent részvényenként (ami nálam tényleg 48 cent)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)


Tanulság: Fáradtan sose ülj le tradelni! Ha nem vagyok enervált, ilyen nem történt volna meg velem, hogy kiugrasztanak. A jobb eredmény még 30-40 cent lett volna. Persze boldog lehetek, hiszen nyertem. Nem is keveset, még céláram is teljesült. Azért bánt, hogy nem maximalizáltam a profitot, na de ez legyen a legnagyobb problémám J

2 megjegyzés:

  1. Ez így is jó volt! Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-)

    Érdekes módon, ez egy negatív irányú részvény, mégis, amikor a piac bezúgott, ez meg sem mozdult.
    Az az egy mázlim, hogy abbahagytam a kereskedést, mert különben megpróbálkoztam volna egy shortal.

    VálaszTörlés