2010. szeptember 8., szerda

Pörgős daytrade



Megtaláltam a jó részvényt. Tudom, hogy meghaladja a $30-os felső keretet, mégis úgy éreztem, hogy ez lesz az a részvény, amit daytradelni akarok.

Részvény:
Megláttam a kijelzőn egy igencsak negatív részvényt, melynek kellően nagy volatilitása és iránya is volt. Ez a Silicon Labs (SLAB) volt. A vállalat a harmadik negyedéves kilátásait negatívan látja, így a papírok értéke esésnek indult.

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Daytradek:

A daytradejeimen látszódik, hogy milyen stratégiát követek. Sok kicsi 10 centes veszteség és valamennyi nagyobb nyereség.

Az első daytradem már rögtön pozitív volt (45 cent). Nem szálltam bele rossz helyen, de a kiszállóm lehetett volna jobb helyen is.

Ezt követték stoppolódások (nem is kevés) Ezek többnyire az irányváltáskor jöttek létre. Majd lett egy 25 centes pluszom, ami szintén lehetett volna jobb, de sajnos nem szálltam ki belőle jobb helyen. Így is örülök, hogy pluszos lett.

Itt váltottam irányt. Úgy éreztem, hogy már nem shortolni kell, hanem longolni. Az ilyen mozdulatok okozzák a csődöt egyeseknél és tisztában vagyok vele, hogy ezért egyesek legszívesebben megköveznének. Az vesse rám az első követ, aki még nem csinált ilyet! Az első kistoppolódással kezdődött, ami viszont ezután volt, az mégis engem igazolt… Bejött a long.

Eredmény: +86 cent részvényenként (ami nálam tényleg 86 cent)


(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

A megjegyzésekkel finoman bánjatok! Tisztában vagyok vele, hogy mit tettem. Nyugodtan mondhatjátok, hogy most az egyszer mázlim volt. Én sem tervezem, hogy gyakran csinálok majd ilyet.

4 megjegyzés:

  1. Ügyes voltál! Tényleg pörgős volt, azt kell kitalálnod idővel, hogy ez a folyamatos pörgés, vagy a hosszabban kitartott pozíciók esnek-e jobban kézre.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-)
    Igen, sajnos még nem tudom eldönteni, így mindkettővel próbálkozom. Itt sokkal könnyebb kistoppolódni, viszont a várható nyereség az nagyobb.

    VálaszTörlés
  3. Ez komoly, hogy 20 kereskedésed volt ezen a papíron?

    VálaszTörlés
  4. Igen. Az a rossz az egészben, hogy csak 3 jött be a 10-ből. 30%-os a találati arányom. Ezen kellene javítani.

    VálaszTörlés