2010. szeptember 15., szerda

Információhiányos daytrade



Sikeres lett a mai daytrade is. Találtam magamnak egy érdekes részvényt és meglovagoltam.

Long irányba keresgéltem. A legfurcsább az volt, hogy most először fordult velem elő, hogy nem néztem részletesen utána a részvénynek, mielőtt belevágtam volna. Csak utólag, a bejegyzés írásakor tudtam meg, hogy miért emelkedett ennyit a Savient Pharmaceuticals Inc (SVNT) részvény.

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Daytradek:


Az első 2 trade stoppolódással kezdődött. A 3. viszont már jónak mondható. Jó helyen szálltam be, de a kiszállónál megint megijedtem.


3. Dayrade: $18.17-től $18.49-ig.

Stop-loss: $18.07. A magasabb mélypontok miatt mertem itt beszállni. Itt éreztem magabiztosnak magam és bejött, amit gondoltam.

Célár: $19

Kiszálló: $18.49. Úgy éreztem, hogy nincs benne elég erő, hogy áttörje a $18.55-s ellenállást. Ez elsőre jó megérzés volt. Le is pattant róla. Örültem, mint majom a farkának, hogy jó helyen szálltam ki belőle. Itt az öröm elkezdett szertefoszlani, amikor visszafele indult $18.40-től. Nem gondolkodtam sokat és újra visszaszálltam…


4. Daytrade: $18.56-tól $18.97-ig

Stop-loss: $18.46. Itt kilőtt és nem kellett aggódnom a stop miatt. Folytatódott az útja a részvények egészen $19.-ig.

Célár: $19

Kiszálló: $18.97. Nagyon feltapadt $19-ra. Úgy éreztem, hogy innen nem megy tovább fel, mert már párszor útját állta az emelkedésnek a $19-os szint. Csak úgy záporoztak a 40-50 000-s kötések. Ez már nem az én súlycsoportom volt. Hát úgy döntöttem, hogy kiszállok.


5. Daytrade: Sikerült még a felpattanás előtt kötnöm $19-n. Áttörte az ellenállást, újra örültem. Nem tartott sokáig. Már jött is le róla és sikerült kistoppolnom magamat. Bejöhetett volna, de sajnos nem jött be (később: tényleg bejött volna, és épp csak pont annyira ment le, hogy engem kistoppoljanak, legalább boldogít, hogy jól láttam a zászló alakzatot). Szerintem ez a fegyelmezetlenségem ára volt.

Eredmény: +42 cent részvényenként (ami nálam tényleg 42 cent)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Tanulság: Nem kell feltétlenül tudni, hogy mi miatt emelkedik a részvény, de ez nagyon veszélyes lehet, és könnyen ráfázhat az ember. Nem sok idő utánanézni, hogy mi miatt mozog. Az idő pénz, de erre az információra megéri költeni.

2 megjegyzés:

  1. Szép volt! És még most is megy a papír!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :-)
    Az utolsó trade az nagyon rosszul esett.
    Majd megtanulom kezelni ezt is.

    VálaszTörlés