2010. szeptember 20., hétfő

Zászló alakzat daytradeje

Vegyes képet festenek a pénteki daytradejeim. Próbáltam minél többet kihozni ebből a részvényből.

Olvasgattam a hírek között és megakadt a szemem az Oracle Corp. (ORCL)-n . Szép kilátások elé néz a cég és ez tetszett, így longolni akartam. Belemerültem az olvasásba és mire feleszméltem már 15:38 volt. Lemaradtam a nyitásról, pedig akkor akartam venni a részvényből. Kicsit később szálltam bele valamennyi sikerrel…

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Dayradek:

Egymást követték a kistoppolódások, ahogy a résvény egy zászló alakzatot formálva, feltapadt a $27-os szintre. Az egyik daytrade-ből én magam döntöttem úgy, hogy kevés plusszal kiszállok (amúgy autostopot használok), mert úgy láttam, hogy nem töri át, akkora volt az ellenállás.

Beszálló: $26.88.

Stop-loss: $26.78

Célár: 30 centes plusz, tehát $27.18

Lejött a részvény a $27-os ellenállásról, majd visszatáncolta magát. Ez volt az a jel, amire vártam. Itt biztonságba éreztem magam és biztos voltam benne, hogy ezután áttöri az ellenállást. Így is lett.

Sok idő ment el azzal, hogy feltapadt a $27-ra. Nekem viszont mennem kellett, így zártam a pozíciót. A papír még tovább haladt felfelé, de ha menni kell, hát menni kell. Így is örülök, hogy bejött az elképzelésem.

Kiszálló: $27.16

Eredmény: +12 cent részvényenként (ami nálam tényleg 12 cent)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)


Sajnálom, hogy elbambultam az elején. Viszont azt vettem észre magamon, hogy már nem csak 16:30 után szállok be a pozíciókba, hanem már egyre korábban a nagy pörgésben is merek kereskedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése