2010. szeptember 23., csütörtök

Kockázatos daytrade

A nyitás pillanatában vásároltam ADOBE részvényt. A papír sokat esett és azt reméltem, hogy nem esik tovább és korrigál. Így is lett.

Több mint 20%-os mínuszban volt az előzőnapi záróárhoz képest az Adobe Systems Inc. (ADBE), ami miatt inkább short irányba kellett volna néznem belépőt, de én mégsem így tettem. A papír tényleg nem csökkent tovább, de nem is korrigált sokat, mégis azt lehet mondani, hogy megérte így döntenem…

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Tradek: 5 trade: 2 nyerő, 2 stoppolódás és egy feketebárány

  1. Trade: $25.97-től $26.28-ig

Beszálló: Eredetileg $26.90-en akartam venni, de a nyitásban akkora volt a pörgés, hogy már maga a látvány is lebilincselő volt. Másodpercek alatt mozgott a részvény 10 centeket. Ezért kaptam meg $25.97-én és nem $25.90-en.

Stop-loss: $25.87. Nagyon közel volt hozzá hajszálon múlott, hogy kistoppolódjak.

Célár: $26.52

Kiszálló: $26.28. A kiszállónál szerintem sokat vártam. Aztán máris megbántam és visszaszálltam. Majd ezt is megbántam és elkezdtem shortolni. Erre a részre nagyon nem vagyok büszke. Rögtön kistoppolódtam és visszaszálltam long irányba.

2 óra múlva arra a következtetésre jutottam, hogy innen nem lesz kitörés. Szinte ugyanott, ahol megvettem kiszálltam, majd kicsivel később jött a kitörés…

5. Trade: $26.42-től $26.61-ig.

Beszálló: A kitörés pillanata $26.42

Stop-loss: $26.32

Célár: $27

Kiszálló: $26.61. Úgy éreztem, hogy nem akar tovább emelkedni, így ráhagytam.

Eredmény: +28 cent részvényenként (ami nálam tényleg 28 cent)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Most nem akartam abba a hibába esni, hogy csak ezt az egy részvényt figyelem. Keresgéltem más részvényt is, és egyszerűen nem találtam olyat, amelyik valamilyen oknál fogva jó lett volna. Valamennyin vagy a nyitás pillanatában volt remek belépési lehetőség, az is short oldalon vagy már nem volt megfelelő a hely a beszállóra. Azért örülök, hogy pluszos lett a napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése