2010. szeptember 28., kedd

Mozdulatlan daytrade

Shortoltam az NVIDIA Corporation (NVDA) -t, majd több órán át zászlózott. Miközben ezt láttam gondoltam magamban shortolok egyrészvényt, amivel megszegtem volna a „Ne shortolj erős részvényt!”. Nem tettem, de bejött volna 40 centet kerestem volna vele,mert még idő előtt szálltam volna ki belőle, de ezt csak a képzeletemben játszottam le. Ez is azt jelzi, hogy mennyire unatkoztam az Nvidia shortom mellett.

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!

Ezután kistoppolódtam és belevágtam egy longba, az előbb említett részvényen, ami a Seattle Genetics Inc. (SGEN) volt, mert hát mégis csak egy erős részvényről beszélünk. Ahogy belevágtam szinte meg sem mozdult. Mintha a piac szándékosan azt akarná, hogy ne csináljak semmit.

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Eredmény: -13 cent (9 cent az NVDA-n, 4 cent manuális kiszállással az SGEN-ből)

(A nagyobb képmérethez kattintson a képre!)

Sikerült megoldanom a kötéslista visszakeresést és nem a szokásos módon jött össze, de legalább itt van. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése